3 februari, i love the way you lie

Visade sig att bf hade mindre % än mig iaf. Nu jäklar! Nu kommer vinnarskallen fram :) har gått fyra morgonpromenadder denna vecka och idag blir de det tredje träningspasset, like! Något mer jag gillar, än så länge, är att den är ute. jag har ju inte direkt märkt någon skillnad men fan va skönt att veta att den inte sitter där och påverkar mig. Lycka! Inget att skylla på längre :) provade jeans igår, dom satt fgaktiskt bättre än när jag provade dom sist :) disel st 28, sitter näst intill perfekt.. fast jag vill ju att dom ska sitta löst! :p :) Dagen har börjat bra och jag hoppas verkligen den fortsätter så! Ser fram emot en mys helg <3


DRÖM!


Kommentarer
Postat av: you know me :)

hmm! längesen du skrev nåt nu! hur går de för dig? om jag inte minns fel är de vägning imorgon? hur går de? 65 va? KOM IGEN NU! du har ju inget att skylla på längre. Ny vecka = nya tag = mp imorgon? JAG ÖNSKAR DIG LYCKA TILL!

2011-02-13 @ 21:20:37
Postat av: Anonym

de känns faktiskt rätt bra att inte stoppa i sig massa onödiga kalorer i form av sprit, chips och fyllemat = nykter och hemma när de flesta är ute och festar. fast detta tar jag igen nästa helg

2011-02-26 @ 20:13:35
Postat av: Anonym

de rycker i benen! vill ut och röra på mig. blir nog att köra ett pass vid halv fem och gå en liten sväng på staden innnan. hmm! :) snart helg ju, den kommmer bestå av rätt mkt kacl men kul ska jag ha och de är väl de jag laddar till nu! weei

2011-03-03 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0