1 Januari

Okej! Nu är de dags. Hur många gånger har jag sagt att nu gäller de? Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska äta nyttigare, mindre och gå ner i vikt. Till 1 juni 2011 vill (ska) jag gå ner 10 kilo. Min målvikt är 58 kg men de känns lite omöjligt att komma ner till de på så kort tid. Men ingenting är omöjligt! Vill gå ner i fettprocent och inte i muskelmassa. Har i dagsläget 33 % fett. inte kul. Tänk om jag lyckas med detta, fatta va bra jag skulle se ut i sommar. Kunna gå där på stranden och va stolt. Mina mål ska jag uppnå genom att:

  • Gå morgonpromenader
  • Äta 5 små nyttiga mål om dagen. Viktigt med frukost!
  • Äta när jag är hungrig, inte sugen
  • Träna 5 gånger i veckan
  • Unna mig något gott på helgen

Jag ska lyckas genom att dra ner på kolhydraterna och äta mer grönsaker. Ärligt talat, va spelar de för roll om jag äter den där äckliga godisbiten när den förstör min kropp så himla mycket! Då är de ju lika bra att hoppa över och tugga tuggummi istället! :) 

1 januari - 68

14 januari - 67

1 februari - 66

14 februari - 65

1 mars - 64

14 mars - 63

1 april - 62

14 april - 61

1 maj - 60

14 maj - 59

1 juni - 58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0