12 Januari

Dagarna bara flyger förbi. Tänkte mycket på det under morgonpromenaden idag. Bäst att ligga i om det ska hända nåt för mot slutet kommer det bli svårt att gå ner så mycket. Förhoppningsvis går det men man vet ju aldrig. Nu tror jag att jag ligger lite under min viktplan och det är ju bara bra, synd bara att jag inte har nån våg så jag kan kolla. Vet ju att det kommer bli att äta eller dricka nåt onyttigt i helgen. Och det är det jag jobbar för.. för att kunna äta och njuta av det jag stoppar i mig utan att må dåligt. Va kom jag fram till? 150 dagar kvar tills jag ska väga 58. Låter otroligt men ett halvt kilo i veckan blir faktidkt de. Borde ju gå. Va så himla duktig igår när jag va sugen på nåt på kvällen! Då blev det bubbelvatten och brocoli. Brocoli? ja, gott va det iallafall. Va hungrig redan när jag vaknade så tänkte att idag kan jag unna mig lite hembakat bröd. Jag handlar när jag är påväg hem.. men nej, då öppner affären kl9. Blev istället toast och äggröra till frukost, inte det bästa men gott och bra energi så jag orkar träningen! Imorgon kanske de blir gott nybakt bröd på morgonen med kokt ägg på och ett kallt glas mjölk :) Träning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0