13 Januari - jag har inga starka armar att bära dig på

Kom precis ut ur duschen. Härligt att skölja bort all svett som blev efter att jag sprungit lite mer än 6 km på 40 minuter. Tiden gick väldigt fort idag. I början känns det som om det är något jag inte kommer klara men sen vipps så är den halva tiden kvar. Där går det lite sakta tills 15 - 10 min kvar men sen är jag i mål! Nästa gång blir det nog att köra 10 min extra. Eller kanske borde börja med att lägga till 5. Mer än 40 ska de va då i alla fall. För övrigt har det varit en bra dag. Morgonpromenad i 50 minuter och sen en smoothie. Lunch blev en sallad fast massor med bröd till, fast nu efter träningen känns det inte som om det gör nånting. Gjorde av med 500 kcal på löpbandet = lycka! Har tagit ett äpple nu och senare blir det falafel sallad med god dressing. De är jag faktiskt värld en sån här nästan fredag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0