14 Januari

Blev ingen uppdatering igår men dagen är värld att nämnas iallafall. I går (13 januari) åt ute två gånger vilket inte va optimalt för ekonomin och andra gången va det inte alls värt det. Utan lök betyder faktiskt inte ett kilo lök, en näve majs och två nävar isbergsallad.. får inte glömma falaflen som bestod av ungefär 4 bitar. Besviken! Så efter det blev det att äta lite mer :( bröd, popcorn, nötter, kaksmet.. ja vad jag kom över! Sen somnade jag helt utslagen på soffan och tänkte: Detta va nog inte en så bra idé!?


Idag (14 januari) blev det morgonpromenad i 1 tim och sen smoothie. Städa i 2 timmar borde ju ha brännt lite kalorier. Har typ ingen mat hemma och handla mer den här veckan tänker jag inte göra, för det som finns ska jag äta upp! Så idag blev det lite av allt möjligt som fanns i frysen. Ett intensiv pass hann jag också med, fy fasen va jobbigt!! men kul.  På kvällen kom några kompisar hit och sen gick vi ut och åt kinamat. Riktigt gott. Och jag tog vegetariskt som är så himla gott! Sen hra film, och inte köpa godis. Eller jo jag köpte tre patroner men dom åt jag ju inte äns upp så räknas knappt :P sen somnade jag så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0