2 Januari

Stolt över min insatts imorse. Visserligen blev det en halvtimma senare men de blev av! En morgonpromenad på 50 minuter J känns så himla bra efteråt. Efter lite peptalk i mitt huvud kom jag faktiskt upp! “- Ska de hända nåt med ditt feta arsle så borde du gå upp nu. Det kommer ju inte bli lättare. Hur vill du se ut till sommaren? Tjock eller smal? Ful eller snygg?” Funkade tydligen! Nu har jag satt grunden för hur mitt liv ser ut. När jag kom hem va det direkt in i duschen och sen göra frukost. Äggröra på 2 ägg, mjölk och lite frön. Och såklart en kopp grönt te på det. Himla gott! Och väldigt mättande. Får se hur det går resten av dagen med maten, pluggandet och förhoppningsvis ett pass på gymmet i kväll. Lite beroende på när jag kommer HEM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0