27 Januari. It takes two

kan inte sluta förvånas av kissie. Jag tycker verkligen inte om henne eller hur hon ser ut men ändå går jag in på hennes blogg titt som tätt och läser om henne i tidningar. Varför?

Snart blir de träning! Om träningskompis bara kan höra av sig om tid för träning. Jag vill träna nu så jag har de gjort, sen hem och mysa (plugga). Väldigt kallt i morse så blev ingen morgonpromenad, men blev ingen ordentlig frukost heller. Lunchen innehöll kolhydrater men inte nåt av dom 4 andra målen idag. Har kanske inte ätit så jätte bra de senaste dagarna men de är väl inte hela världen. Vill va snygg på lördag bara, inte många dagar kvar dit. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0