6 Januari

Rapport från gårdagen: Gymmet stänger 17.00 idag! VA? Stängt? Stängt!? STÄNGT!? VA? NeeeeeeeeeeeeJ! Varför? Åhhh! Bara för att jag va pepp. Blev så himla arg. Varför hindrar dom mig från att få min drömkropp? När jag gick till gymmet kände jag mig så tjock och ville verkligen ge järnet på träningen men nejdå då är de stängt när man kommer fram. Bajs! Va inte alls glad när jag fick gå hem. Gjorde några övningar i köket men hur kul är det. Blev en liten promenad också som mest bestod av ord som varför? Bajs! Shit! Och mer fula ord. Gick hem, borsta tänderna och la mig i sängen och drog täcket över huvudet. Efter att ha surat i några timmar blev jag hungrig så värmde lite soppa och tog en frukt. = kolhydratsfattigt! Sen somnade jag så gott!



Idag har jag gått 45 minuter och ätit äggröra. Är redan hungrig så blir nog ett mellis snart. Gymmet har säkert inte öppet idag heller så funderar på att ut och springa. Fixa inordning lite hemma också stå på schemat en sån-här-tydligen-röd dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0