2

2 dagar kvar till 64
jag är ju inte alls nära, men rätt nöjd ändå!
vågen visade samma idag som igår. har ju fasen inte kunnat gå på toa. funderar på att laxa. men har inget hemma och vet inte om jag vågar köpa. känns så pinsamt. hoppas jag gör nr2 innan midsommar. borde jag ju göra. att vikten står stilla kan bero på att jag åt kolhydrater igår. de binder ju vätska. så idag blir det inga kolhydrater och lite mer motion. ingen springtur. brar härliga promenader.

snart jobb. önska mig lycka till. har laddat med den bästa frukosten ever. kvarg, yoghurt, jordgubbar och solroskärnor. på jobbet blir det kycking och grönsaker :) ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Ja, det gäller att man försöker iaf att leva efter den inställningen ;)



Jag hoppas att du får en underbar midsommar! Se till att njuta av den! Du har kämpat hårt och var därför nöjd med din kropp! Du kommer säkert vara hetast på festen :-) kramar

2011-06-23 @ 09:20:42
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0