4

fick lite smått panik på dagen igår. regnade ju i princip hela dagen vilket ledde till att jag lämnade dörren först efter 19 då det blev supersnabb promenad, springning och styrka i 90 min. vilket är okej. kanske inte lika okej det jag stoppade i mig. men vågen visade minus idag och det är jag förbaskat glad för. jag mår verkligen inte bra av att ligga inne en hel dag och inte göra nåt. därför blev det en morgonpromenad idag och nu sitter jag med mitt te igen :) funderar på om jag ska ut och sola, vädret är sådär. men ibland är det fint. annars blir det dusch, en till promenad, äta fisk och förhoppningsvis träffa SA.

planering för att väga 64 på midsommar: + TRÄNA! flera timmar varje dag :)
måndag: fisk
tisdag: fika
onsdag: mammas mat
torsdag: fasta?
fredag: MIDSOMMAR!

4 dagar kvar till 64
snart är det midsommar! :)


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Fan va sur jag blir!!! Varför funkar inte vården? Är det bara kompletta idioter som jobbar där?! Vet de inget alls om sjukdomen? T.ex. detta med att ljuga är ju det vanligaste! När jag hör detta så vågar jag inte heller söka hjälp. Allt handlar ju om att man träffar på rätt person som kan hjälpa en.



Men snälla du gör inget dumt mot dig själv! Det är bara du själv som kommer att lida av att du går ner ännu mer i vikt. Låt dem inte påverka dig! Kan du inte söka hjälp ngn annanstans? Varför känner du att du inte kan kontakta din sköterska?



styrkekram

2011-06-20 @ 11:59:26
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Jag skickade det sista fel så ignorera den! :-P Men varför kan man inte se ifall min kommentarer kommer fram?! :-(

2011-06-20 @ 12:00:38
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Då får jag skriva om det hela och hoppas på att detta går igenom :-)



Vår kroppsform är ju den mest hälsosammaste att ha, så vi får tänka så iaf! :-) Den är köpt på H&M. Va snygg din sommaroutfit låter som, man ska ha ljusa klänningar på midsommar! :)



Vi ska fira i en sommarstad på västkusten så det blir utgång på ett uteställe på kvällen. Egentligen skulle jag vilja gå på en stor hemmafest istället men men alltid kul med ngt!



Du ska verkligen vara stolt över din längd! Det finns så många tjejer som är sjukt avis på din längd - inklusive mig ;-) Men jag kan ändå förstå dig för jag har 2 vänner som är 10 cm kortare än mig och mot dem känner jag mig också stor.



Låter som att du tränar på bra, jag kör samma träning och trivs med det :) Vill inte gå på gym o bygga muskler.



Vad har du haft som lägsta vikt? Hur många cm ska dina lår vara för att du ska bli nöjd?



2011-06-20 @ 12:09:09
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0