5

minus! :) 66 igen och nu ska jag snart se femman. fortsätter jag såhär till midsommar kommer jag nå mitt del mål! woop!

dagen igår gick bra. jag cyklade i 40 min. plus till och från F på kvällen. där åt jag ett äpple. hon melon. jag va hungrig men tuggade tuggumi och drack vatten. igår va det plus minus noll. idag vet jag inte hur det blir. det regnar ju massor nu. och min fot är inte jätte bra heller. kanske cykla en sväng senare. ner på stan och köpa jordgubbar.

frukost: 100
lunch med F: 300 (borde jag komma undan med)
kvällsmat: -
övrigt: melon och jordgubbar OCH TE!


cykla 40 min?
sit ups och styreövningar!



5 dagar kvar till 64
jag kan om jag vill! jag vill! jag ska!
:D

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Oj va lite kcal du får i dig. Blir du inte svimfärdig? Hur lång är du?



Ja det kanske är svårt för dem att fråga, eftersom det är ett känsligt ämne. Dock får jag bara känslan av att hon inte bryr sig och att det är därför hon inte frågar, men jag kan ha fel.



Jag tycker att det bara är de som haft äs som verklgen kan förstå vad man går igenom. Henne jag berättade det för nu senast som peppar mig har haft det, är lite osäker på om hon har det fortfarande.



Personer som aldrig haft det har ingen aning om hur problemet upplevs. Jag tror att många kan bagatallisera det hela och ba: Det är ju bara att sluta och börja äta!



När det kommer till detta med att andra tar upp att de har haft äs, så är jag nog som dig och spelar oskyldig. Fast har väl hänt på fyllan om jag fått reda på det att man kanske delar med sig.



Tror du att din kompis är extra mycket uppmärksam på dig nu även om det gått många år?

2011-06-19 @ 10:40:48
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0