6

snart dags för lunch med familjen. undra hur det går. mamma har börjat kommentera att jag äter lite och tränar mycket. plus att jag har fått så förbaskat ont i foten att jag knappt kan gå. vilket leder till minemalt med träning. ogilla. har gått i 80 min idag men de va ju i snigelfart de siste 40 min. usch.

dagaen igår va bra. åt 3 bett på en frukt till kvällsmat :) sen gick jag massa och lekte en hel del. så vågen visade 1 kg minus. gilla. bara de fortsätter minus blir jag jätte glad. börjar få rutor! kanske efter allt skrattande igår!

nähä, maten väntar. hej

Kommentarer
Postat av: *

1kg, ojoj bra kämpat!! :D Nää tyvärr är det inte jag på bilden, men så snygga kommer vi säkert att bli snart va ;)

2011-06-18 @ 15:58:29
URL: http://peeerfekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0