allt och inget

blir bara glad när jag tänker på kvällen igår. träffade massa trevligt folk. bra musik som vi dansade i säkert mer än tre timmar till. kaloriförbränning! haha. om de inte va så varmt och jag inte va så jäkla utmattad hade jag stannat där länge. musiken gör ju allt! gillar det stället.

Nu gör dock bakissuget sig påminnt. inte kul. men har fått i mig ett äpple för att dämpa det mesta. ska kanske iväg och grilla ikväll och då vill jag inte äta så mkt nu. ska nu ta en dusch för att få bort gårdagens lukter. bläk. sen blir det att gå en sväng på stan och hitta ett "bälte" att ha på midsommar. så tråkigt att de är molningt idag när jag är ledig. men de kommer jag ju va i typ 2 veckor till så hoppas jag får sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0