fear no darkness promised child

timo är bra!

har varit och fikat nu. den största räksalladen jag någonsin sätt. och den godaste jag någonsin ätit. tror jag. jag tror väldigt mycket. och tror väldigt lite på mig själv. jag vet ju att jag kan. andra vet att jag kan. måste böra tro på mig själv för jag vet ju att jag är bäst! haha! till saken. jag är mätt. proppmätt. därför ska jag även idag ut och springa :) det är kul. blir nog mest gå idag kanske men blir 5 km. känner jag mig inte så tjock längre iaf. sallad är ju inte mycket kalorier. men så åt jag bröd och dressing till. samt lite pasta. men tog bort gulan ur ägget, störd! planen är att inte äta nåt mer idag, eller jag kom på att det ligger ett halvt äpple i kylen och lite melon. kanske blir det ikväll. imorgon kommer jag förhoppningsvis se 5 igen :) tror jag! puss 

<3

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Ja jag vet det är inte alls nyttigt med sötningsmedel, men jag känner mig beroende av det. Ska försöka skära ned på det i sommar! :)



Du äter alldeles för lite kcal/dag, men jag förstår att du triggas av att du går ned i vikt.



Då hoppas man på en bild snart :)

2011-06-21 @ 19:54:01
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0