idag får jag se dig

ja det blev grillat igår. det mesta va gott men inte mkt mer. blev inte så mätt heller. jag tror dock att kroppen behövde energin! men i morse kände jag mig jätte tjock. nu börjar dock putmagen gå tillbaka till normalt. tack för de. kanske tack vare morgonpromenaden på 1 timma :) tack. för ikväll är det fest igen! puh! att enbart leva på alkohol är ingen bra grej men snart blir det uppehåll fram till midsommar. så jag kan lägga fokus på att äta bra och träna för att va så himla snygg då! :) jordgubbar och kvarg kanske man skulle leva på istället? mums! och te, skulle inte klara mig utan te. aaah! snart sova och ladda för ikväll! funderar på att ta de lugnt men de vlir ju inte alltid som man tänkt så får se..

Kommentarer
Postat av: tictactoe

wohoo va kul med så mycket party! Har du pojkvän eller ngn på G? :)



Jag ska festa imorgon i alla fall :-) Jag sa väl att jag ska försöka bli nyttig efter denna helgen då det är studentskiva hos oss nu vilket innebär en massa gott! :-P



Hehe va söt du är :) Tack för peppet med självförtroendet, jag ska bättra på det! ;-)



2011-06-10 @ 13:20:33
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Think thin

Jaa! Det viktigaste för mig är att bli av med matlusten!

2011-06-10 @ 14:04:01
URL: http://skinnythoughtslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0