if you dont care

Laila baka på tv. usch. haha. dömt att misslyckas. kanske borde byta kanal. kanske inte. lunchen gick bra. åt mest sallad och en kassler skiva. borde inte blivit mer än 300. och ingen sa nåt när jag inte ville ha ris :) tanken är att leva på melon resten av kvällen för några jordgubbar kommer jag ju inte åka och köpa i detta skitväder. jag vill gå ut! diskret och bara: jag ska ut och gå en sväng.. då kommer F bli oroliga. blää! saknar att va hemma i lägenheten!

magen är iaf ganska fin nu. ska klara detta fram till midsommar!
imorgon och på tisdag ska jag träffa vänner och "fika". får se hur det går.

ska försöka komma ut en sväng om det slutar regna nån gång och imorgon blir det morgonpromenad.
snart kommer L <3

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Oj värsta modellängden har du ju! Då är du ju redan tillräckligt smal om man utgår från din längd. Jag är en kortis på 164 cm så jag måste väga mindre för att få samma BMI som dig.



Ok, bra att du inte alltid lever på en svältkost för det är ju inte bra för kroppen och så blir det jobbigt i längden. Tränar du ngt?



Hur ska du fira midsommar?



Jag tror inte att hon inte säger ngt för att du behöver det, för det behöver du INTE. Hon kanske tycker det blir dubbelmoral att hon vill gå ned i vikt men att hon inte kan säga åt dig att inte göra det om du förstår?

2011-06-19 @ 18:37:37
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Oj värsta modellängden har du ju! Då är du ju redan tillräckligt smal om man utgår från din längd. Jag är en kortis på 164 cm så jag måste väga mindre för att få samma BMI som dig.



Ok, bra att du inte alltid lever på en svältkost för det är ju inte bra för kroppen och så blir det jobbigt i längden. Tränar du ngt?



Hur ska du fira midsommar?



Jag tror inte att hon inte säger ngt för att du behöver det, för det behöver du INTE. Hon kanske tycker det blir dubbelmoral att hon vill gå ned i vikt men att hon inte kan säga åt dig att inte göra det om du förstår?

2011-06-19 @ 18:38:13
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Oj värsta modellängden har du ju! Då är du ju redan tillräckligt smal om man utgår från din längd. Jag är en kortis på 164 cm så jag måste väga mindre för att få samma BMI som dig.



Ok, bra att du inte alltid lever på en svältkost för det är ju inte bra för kroppen och så blir det jobbigt i längden. Tränar du ngt?



Hur ska du fira midsommar?



Jag tror inte att hon inte säger ngt för att du behöver det, för det behöver du INTE. Hon kanske tycker det blir dubbelmoral att hon vill gå ned i vikt men att hon inte kan säga åt dig att inte göra det om du förstår?

2011-06-19 @ 18:38:59
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0