its gonna be a good day

en morgonpromenad avklarad. nu sittet jag här med min kopp te igen. mmm! natten har varit så himla skön. vakna av sig själv eller kanske fåglarna och kunna ligga kvar. riktigt härligt. och vädret är bra idag också. GILLA! jag har bevis: man kan supa, äta, umgås, ha kul och GÅ NER I VIKT! så klart håller inte detta i längden men jag är nere på min lägsta vikt detta år :) ska bli lägre! och absolut inte upp allt de jag tappat nu :)

om ni ser nån gå runt med ett stort äkta leende så är det jag! idag är en bra dag :)
än så länge..

Kommentarer
Postat av: think thin

Bästa tipset för att bli av med matlusten tror jag är att träna. Då vill man ju inte äta upp allt man tränat bort haha

2011-06-11 @ 11:54:03
URL: http://skinnythoughtslike.blogg.se/
Postat av: tictactoe

BRA JOBBAT! :D Vi är bäst som klarar av att ha liv OCH gå ned i vikt ;) Ha så kul ikväll! kram

2011-06-11 @ 17:23:02
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0