lat

oj. va jag har varit inaktiv. men de är svårt här hemma. svårt att äta så fruktansvärt bra som jag gjorde förut. frukost, lunch och kvällsmat som folk äter och räknar med att jag också ska äta. det är svårt. så jag äter. ibland mer än jag borde. vänner som vill träffas och äta. ingen som vill träffas och träna? verkar inte så. därför ska det ut och ätas lunch med fina vänner idag. dom är fina. fast dom vill äta hela tiden.

jag gick en sväng i morse och sen gjorde jag lite övningar när jag kom hem :) stolt. och nu sitter jag här med grönt te och några äppelskivor. klarar jag mig gott och väl till lunchen iaf. då ska jag försöka ta mycket sallad, det är gott. men de kommer finnas mycket annat gott också. hmmm.. ikväll ska jag springa en sväng är det tänkt.

promenad
frukost: ½ äpple
lunch: valfritt
träning
kvällsmat: ½ äpple
te te te te te te

planen så länge de går att äta själv. annars kommer jag få kompremissa.
midsommar närmar sig med stormsteg, gaaah!

Kommentarer
Postat av: *

Haha så är det med mina vänner också, vill fika och äta hela tiden men aldrig träna, de är dock smala som pinnar så de behöver ju iofs inte träna xD



Jag är 172cm, dudå? Hur går det för dig? =)

2011-06-16 @ 11:32:34
URL: http://peeerfekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0