party in my head

blev en solig promenad i lite mer än 1 timma. gött. men mindre gött att jag gick till systemet och köpte alkohol till kvällen och midsommar. jag vet inte om jag ska dricka ikväll än men de lutar nog åt det. förhoppningsvis kommer jag vara aktiv under kvällen och det leder till plus minus noll. ska iaf gå dit och hem så bara de blir ju lite minus. haha. köpte bright cider. aldrig gjort innan men den kanske är god. tror den innehåller 30 men vet inte riktigt. sen blev det vin och en torr cider. så tror jag dricker dom före den där söt-sliskiga cidern. handlade till idsommar också. 2 flaksor vin. kan de va lagom tro? jag brukar typ dricka en flaska på en kväll. beroende på sort men sist jag drack denna sorten gick de bra. gången innan slutade i toaletten. men nu ska vi ju börja dricka så tidigt och hålla på så länge. 2 flaskor borde bli lagom. när jag tänker på hur mkt kalorier det innehåller vill jag bara ut och springa. och alla som kommer vilja bjuda mig på snaps. inga snaps för mig i år. det är inte min grej. jag och midsommar är lite för bra kompisar.. men det där med inga snaps kan jag ju glömma. så länge jag är nykter kan jag stå fört men inte sen. blaj blaj. nu ska jag springa!!



snart är de sags att visa sig i bikini. tänk om va så snygg då! sluta tänk.. gör slag i saken!!


Kommentarer
Postat av: think thin

Haha klart du kan göra situps! Det måste jag göra hela tiden men inga pumpamusklerövningar bara ^^ tyngdlyft och sånt haha

2011-06-17 @ 16:10:27
URL: http://skinnythoughtslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0