summertime

jag är redan hemma. klockan är inte mer än tio och jag är hemma. inte för att jag är för full utan för att de sög!! ärligt talat. jag har ju haft roligare. och när vi skulle förflytta oss från ett ställe till ett annat passade jag på att dra hem. ville inte dricka mer flytande kalorier. ville inte sitta där och inte känna någon (jo jag känner ju massa folk) men orkade inte idag. inte pepp helt enkelt. några va ute och åt också. jag åt inget! va inte hungrig och de skulle kännas så himla onödigt. en som typ är jätte tjock smällde i sig en hel pizza?! inte än störta killarna gjorde ju de. alla på jobbet äter så himla mkt hela tiden ( eller en tjockis åt inget). jag vet inte vart jag ska ta vägen. byta jobb? flytta från stockholm? denna stolta stad? hmmm!
ingen fyllemat heller. en frukt fick de blir och nu ska jag susa sött :) för imorgon är de ju fest igen...

(jag vet inte varför de blev kursivt, gick inte att ändra tillbaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0