woopwoop

vilket party det blev igår! drack typ 2 glas vin, 1 halvtorr cider (ja, för dom där goda söta är det så mkt socker i) och en liten förjävlig shot. men sen mådde jag toppen! att jag klarade av att dricka ellt de på fastande mage är ju helt sjukt. men de gjorde jag. sen vidare till ett uteställe där jag hoppades att få träffa A men såg inte skymten av honom. dom andra hade ätit buffe. jag trodde jag skyúlle spy när dom sa de, fast de såg rätt gott ut. en kompis åt fettmat och jag mådde illa igen. sen gick vi vidare och dansade rumpan av oss!! många ragg där kan jag säga och de är ingen nackdel att gå ut när jag har pojken. finns sjukt många andra som har nån och fasen va kul man kan ha tillsammans med dessa människor.

shit!! vet ni? vågen vissade 66.8. och då hade jag druckit massa vatten (kanske varit uttorkad men ändå) och det va innan jag kissade. detta är ju KALAS! idag har jag 7533 planer så dags att sätta igång. jordgubbar är en av dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0