du behöver INTE mat

Nä, de gör jag faktiskt inte! Har jag kommit fram till såhär några timmar senare. Satt i skolan och trodde jag skulle dö av hunger men de gjorde jag uppenbarligen inte. När jag gick hem planerade jag va jag skulle äta och va jag va sugen på. Egentligen ville jag ju inte äta men kroppen bara skrek efter energi, trots att jag tagit multivitaminer imorse :p så jag kokade typ 5 broccoli buketter i lite vatten och fond. Blev faktiskt gott och mättade bra. Va kan de ha blivit 10 kcal? Nöjd känner jag mig iaf. La ner lite broccoli i matlådan tills imorgon för då ska jag äta lunch i skolan. Hör och häpna!

IN:
multivitaminer
1 mini äpple
"broccolisoppa"
massa vatten

totalt: 40 kcal kanske? :)

UT:
morgonpromenad
promenad till och från skolan + stan
1500 kcal (BMR)

totalt: 2200 kcal minus! LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0