I be holding on

Idag har jag varit effektiv :) morgonpromenad i 25 minuter trots att magen va som den va, eller är som den är kanske jag ska skriva för än är den faktiskt inte bra! Jäkla piller asså. Imorgon ska jag till skolan och så kan jag inte sitta där med magknip och spinga på toa stup i kvarten. Va beror detta på? Tål jag inte mina piller? What? Vägning imorgon sen ger jag dom en vecka och sen vägning igen. Okej.. tillbaka till dagen. Shopping, kalas, fix hemma, städa, plugga. Ojoj! Puls att shoppa, städa och fixa bränner massa kalorier :)! Tror faktiskt att jag ligger på minus idag ändå trotts kalaset och de är ju toppen! Får se va vågen visar imorgon. Måndagar = vägdag!

Imorgon blir det morgonspring på 30 - 40 min :) GILLA!
Är riktigt pepp på att köra en nyttig vecka nu! Sallad, toast, hemmagjort kina mat med massa grönsaker, soppa och bönblandning står på menyn. Kanske att jag slår till på fisk någon dag också! Får inte glömma bort att jag har fryst annanas hemma också när sötsuget tar in eller när vanan tar över. Är så himla stolt att jag slängde den öppnade chipspåsen full med ångest! Nu blir det solsidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0