I wanna live forever

Igår blev det faktiskt en frukt i skolan. Men sen när jag kom hem efter magknipet så blev det lite mer mat. Typ pasta och så men inget onyttigt. Och inte idag heller - än så länge! Nyttigt is thaa shit :) Mår så himla mycket bättre om jag inte är hungrig hela tiden utan kan äta mig mätt på bra saker. Som i morse, efter att jag sprungit en sväng så blev det smoothi och musli. Mumma! Och de ju supernyttigt. Jag har ju alltid ätit bra mat innan så de är nåt jag ska försöka komma tillbka till. Ikväll blir det fisk :) Sprang en sväng i morse också, va ute i 45 min. Tog pillret när jag kom hem och idag har magen funkat bättre. Nu är den dock väldigt svullen men helt ok ändå om man jämför mot dom senaste dagarna. Ska göra mig fin ikväll, hihi! :)
KUL DAG IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0