jag går brevid men halkar efter

Behöver verkligen en nystart!! är så himla trött på att misslyckas, känna mig tjock ful och äcklig!! NU ÄR DE FAN SLUT NU ÄR DET ÖVER! Imorgon ska jag börja dagen med ett stort glas vatten sen promenad/spring utan tidsgräns, bara så jag kommer ut och får det till en vana igen :) när jag kommer hem ska jag dricka vitamin och mineral grej jag köpte idag. = frukost. Sen bär det av till skolan. Har med mig te, 1 äpple och 8 kr så de räcker till en kopp i skolan. Kommer bli en låg och jobbig dag imorgon men vill lyckas! Ska nog ut och gå en sväng på lunchen så jag år i mig lte solljus, förhoppningsvis är det soligt imorgon för idag har jag inte sett mkt av solen.

Den gamla planen finns kvar bara de att jag måste gå ner fortare nu för att hinna ikapp. 66-67 på söndag genom 1-100 kacl per dag, 4 morgonpromenader och lite träning. Sen 64 den 20:e. Borde jag ju klara. Pepp Pepp!

Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå?Hur ska de gå? Om de inte går nu går de inte alls! JAG SKA FAN BLI SMAL! Har hört dom som gått ner 10 kg på en månad, borde ju jag fixa det på 2! Har beställt piller också. Ska krympa magsäcken/fasta först sen börjar jag med dom på måndag :) vill slippa sötsuget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0