jag gjorde de

och de är svårt att få det att låta som nåt dåligt för nu känns det faktiskt helt okej. Asså nu är de slut med det här. Vill inte spy! Vill inte överäta. Tacka nej till godsaker när jag är bland folk för att sedan komma hem och äta fyra gånger så mycket som dom andra. Varför? Jag vet inte men nu ska beteendet ändras. Ska inte va hemma så mycket själv längre. Jag vet att jag har försökt så många gånger innan men nu ska de fan hända nåt! Jag vet att jga har sagt nej till alkohol många bgånger bara för att jag inte vill få i mig extra kalorier men sen äter jag ändå massa på kvällen bara för att jag är "duktig" när jag inte dricker alkohol som alla andra gör.. Läser bloggar om hur alla failar hela tiden. De är så jag har sett det hela men det är inte verkligheten. Folk äter faktiskt inte hela tiden, folk äter faktiskt normalt. Jag vill äta hälsosamt! Ibland kan jag få värsta ångesten och inte äta en morrot bara för den innehåller så mycket kalorier och kolhydrater för att i nästa stund proppa i mig massa godis. De håller ju inte. Om jag blir sugen på nåt gott får jag göra soppa eller ta en frukt. Kanske köpa en zero eller llight av något slag? Är så jävla trött på att må dåligt. Tar 21 dagar att få in en rutin och dag 1 är på måndag för imorgon måste jag fortfarande gå på kalas. NU MÅSTE JAG BANNEMIG TA TAG I MITT LIV OCH BÖRJA LEVA PÅ RIKTIGT!



Nu kanske jag tar i för mycket men nästa vecka ska jag inte äta nåt onyttigt! Fasen va bra om jag klarar de. Va är onyttigt då? Hmm, allt som innehåller socker! Är kolhydrater okej? Inte varje dag men några gånger i veckan och i måttliga mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0