jag kan inte skilja på

iiii! idag är jag glad. faktiskt. har nog haft de flesta känslorna idag. Har varit jätte trött i skolan så tänkte att jag skulle hem och lägga mig framför tv:n och ta nåt att äta men när jag låst upp dörren så ligger det en liten lapp där med budskapet: dina piller har kommit! du kommer bli smal! LYCKA! Sprang och hämtade ut dom direkt. Nästan 800 kr fattigare men så mycket rikare i längden. Hoppas att tomorrowcanwait har rätt och jag också går ner 5 kilo på en vecka, fy bubblan va glad jag skulle blir då! Det skulle innebära 63 kg på torsdag den 17 mars. Hoppas! Ska ju ioförsig på kalas på söndag men om jag äter bra alla dagar före och efter borde de ju inte va omöjligt.

Nu ligger kycklingen i stekpannan för imorgon blir det kycklignsallad. Och då kanske jag kan unna mig nåt gott på kvällen eftersom det är fredag och alla (ja alla! i princip hela världen. känndes de som iaf) utom jag åt kladdkaka med grädde idag. Och med unna är en god sallad från salladsbaren eller en näve nötter. Eller nåt annat gott nyttigt alternativ!

Min föräldarar är BÄST! Dom är helt underbara. Dom bryr sig om mig, frågar hur det är och hur jag mår. Dom är fantastiska. hem ljuva hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0