posetiva jag, posetiva ni

Jag är lycklig! Jag är fan lycklig. Trots magknip och allt livet inte är perfekt så är jag faktiskt lycklig. Jag har pojkvän, vänner, en underbar familj, släkt och folk i min närhet som gör mig glad! Asså. Mycket mer kan man inte begära. Helt underbart. Ibland glömmer man borde de och bara vill sjunka genom jorden ett tag, eller gå i ide ibland (typ efter nyår och komma upp i april). Jag är inte sjuk. Jag ser bra ut. Jag är inte överviktig, inte överdrivet smal men de flesta brukar säga att jag är smal eller till och med benig ibland :) Jag skulle vilja tacka alla i min närhet för att dom finns, bryr sig om mig, är med mig och göra mig glad. Ni är dom som gör mig. Gör mig lycklig. Och jag hoppas ni får tillbaka lite av allt ni ger mig. NI ÄR BÄST! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0