summerdream

Ursäka min felräkning! På fredag ska de va såklart eftersom det är imorgon jag börjar. 5 kg från nu vet jag inte riktigt men ska väga mig imorgon bitti så får jag se. Kan tänka mig att jag ligger mellan 66 och 68. Då borde de ju bli nåt mellan 63 och 61. DRÖM. Kan kompletera vikten imorgon :p Har börjat fundera hur jag kommer reagera på pillerna? Hmm.. man kan bli agressiv och få sömnproblem. Men jag undrar mer hur jag kommer va, hur jag kommer äta. Lär väl märkas och uppdateras här.

IN
fisk, matvete
sallad, selleri, kycklingbit
350 kcal

UT
BMR
Morgonpromenad
vardagsmotion
gymmet (inget löpband men massa annat kul)
2400 kcal

TOTALT: 2050 kcal minus. Vilket är bra!

Bara 2 skaer jag måste komma ihåg imorgon på morgonen dirket när jag går upp:
Vägning
Piller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0