om du bara tror hur kan du då vara säker?

"Är riktigt pepp på att köra en nyttig vecka nu! Sallad, toast, hemmagjort kina mat med massa grönsaker, soppa och bönblandning står på menyn. Kanske att jag slår till på fisk någon dag också! Får inte glömma bort att jag har fryst annanas hemma också när sötsuget tar in eller när vanan tar över." Är faktiskt fortfartande pepp på detta! Har inte ätit nåt onyttigt på 4 dagar nu :) är nog första gången dehär året. Om jag klarar hela helgen, vilket jag ska, så blir det bio nästa vecka :) Ikväll vlir det tacowok som jag hoppas blir jätte gott och sen ananas, mumma!

Spelade innebandy i 2 timmar igår. Så himla kul! Måste göras fler gånger. När jag kom hem va jag helt slut. Kulkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0