NYTT ÅR!

Oh ja! Jag har inte varit speciellt aktiv men brukar gå in och läsa vad jag har skrivit förr, hur jag åt då och hur jag levde. Hur jag faktiskt klarade av dagarna. Just nu mår jag inte bra! Har varit sjuk i en vecka men förkylning, halsont, feber och skit. Har gått 3-4 dagar denna vecka som jag inte ens varit ute: kcal förbrukning 0! Jag får panik! Plus att jag ätit allt annat än perfekt. Vågen visar nu 70,4. Jag skäms! Ditt fetto! Jag ska fasta i en vecka.. tror jag ja! Har precis tagit 2 bantningspiller, får se om jag lever imorgon! Sen blir de fasta med massa vatten och jag ska inte bry mig om vad andra tycker utan jag ska sätta mig själv främst och göra som jag vill! Ska fösöka gå till jobbet imorgon men förhopppningsvis hem tidigare så jag kan ta de tidiga tåget.

Har lipat sönder mig själv ikväll. Blev för mkt kolhydrater. Har inte ätit nåt under dagarna annars men i helgen har de blivit och jag tror att kroppen sagt sitt nu. Imorgon blir de kallt och varmt vatten!! Vem i tusan är så dum att den tror att jag lipar så dant för att jag har ont i magen, visst jag brukar ha ont i magen och mer kommer de bli en tid framöver ;) bättre att inte äta nåt än att äta allt.

Han sitter där och ler, jag sitter här och gråter. Lasse är alltid lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0